برای مشاهده دوره های آموزشی کلیک کنید
رقمی عجیب برای خرید نقاشی تن تن
| همه چیز درباره نقاشی | | 4 سال پیش

رقمی عجیب برای خرید نقاشی تن تن

نقاشی روی جلد اولین سری از کتابهای « تن تن »، 1.12 میلیون دلار به فروش رسید. «هرژه» تصویرگر سرشناس بلژیکی «‌تن تن» را در این تصویر روی کنده درختی در حال ساختن یک هواپیمای چوبی به تصویر کشیده است. این تصویر مربوط به قسمتی از داستان است که هواپیمای «‌تن تن» پس از یک فرود خطرناک و سخت با صدمات جدی مواجه می‌شود. تن تن داستان خبرنگار جوان و ماجراجویی است که در قرن بیست میلادی توسط هرژه نویسنده ی بلژیکی نوشته شد. موزه ی «هرژه» در بلژیک بیشتر تصاویر قدیمی منتشرشده بر روی جلد کتاب‌های «‌تن تن» را به نمایش گذاشته است. 

تصویر مربوطه، قدیمی‌ترین تصویر خلق شده از سری داستان‌های مربوط به «‌ تن تن » است که توسط "‌ هرژه " امضا شده و در دالاس به فروش رسیده است. « هرژه » به‌صورت آکادمیک هنر را فرا نگرفته بود، اما پس از ترک مدرسه، ابتدا به‌عنوان یک گرافیست شروع به کار کرد و به‌دنبال آن از سال ۱۹۲۹ تا هنگام مرگ در سال ۱۹۸۳ به خلق "ماجراهای تن‌تن" مشغول شد.

این نویسنده بلژیکی در سوم مارس ۱۹۸۳ در بروکسل بلژیک از دنیا رفت و با مرگش، آخرین کتاب تن‌تن به نام "تن‌تن و هنر الفبا" ناتمام ماند.
 

ثبت نظر




لیست نظرات کاربران


مطالب مرتبط


آگوست رنوار  از نگهبانی موزه تا شهرت سبك امپرسیونیسم

آگوست رنوار از نگهبانی موزه تا شهرت سبك امپرسیونیسم

پيِر آگوست رِنوار، نقاش بزرگ فرانسوي در هفتم مارس 1841م در خانواده‏اي فقير در فرانسه به دنيا آمد , از مهم‏ترين تابلوهاي رنوار، مي‏توان به ضيافت در شب، تاب و چترها اشاره كرد.

تکنیک اکولین

تکنیک اکولین

اکولین نوعی رنگ جوهری مایع (liquid)، با شفافیت بسیار بالاست. اکولین همیشه با آبرنگ شناخته می شود ولی از آبرنگ درخشانتر و جلوه ی کار را نیز بیشتر می کند.

آموزش طراحی گوش

آموزش طراحی گوش

ما در این مطلب به آموزش طراحی گوش سیاه قلم خواهیم پرداخت. آموزش طراحی گوش برای افرادی که علاقمند به طراحی چهره می‌باشند بسیار مناسب و کاربردی است.